Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2013, 21:57   #129
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det er vel meget naturligt at man går efter de ting som er meget forkert....kontra at gå efter de ting der virker...

At man kan finde en enkelt ting som er positivt...jeps jeg er enig...det vil gælde dem som har skulle forsørges af deres ægtefælle...gør vel ikke at man skal lade alle de tåbelige ting være...

Så hvis man forsøger at rette op på nogle af disse "dårlige" ting...ja så er det vel dem man skal koncentrere sig om..

Hvis du ikke forstår hvorfor netop det er de "dårlige" ting bliver fremhævet her på K10....ja så har du slet ikke forstået K10....og meningen med den...

Jeg har ikke lavet denne side som en oplysningsside for positive ting....jo jo det er da fint hvis nogen vil oplyse om disse...men det er bestemt ikke formålet med siden..

Nej det er en side hvor folk kan komme ind og få råbt alle de dårlige ting ud....som de bliver udsat for...

Den er ikke lavet for at folk skal komme ind og lovprise at luft stadig er gratis...eller råbe op om ting der virker eller er som de bør være....

Så når man opholder sig her på en protest side....og man feks har nogle reformer med 100 dårlige ting i....og en enkelt god ting i....ja så er det helt naturligt at man går efter de ting som er dårlige...

Men måske man skal være rigtig glad for at der faktisk er nogen som gider kæmpe imod de dårlige ting......det er jeg ihvertfald...og så bekymre det mig at nogen kan finde en enkelt god ting frem og så begynde at bruge det imod den som faktisk gør noget for at de dårlige ting kan luges væk...

Iøvrigt står det en helt frit for at selvstændigt oplyse om de ting man synes er vigtige...herunder også de positive hvis man vil..det kan man sagtens gøre uden at gå efter andre og anklage dem for ikke at gøre det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat