Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2012, 15:15   #30
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Dansbo

Måske kan dette link bruges til udregning:

http://k-doktor.dk/fleksjob/

Mange hilsner

Guvnor
Hej gunvor, tak for link Har prøvet den, men forstår ikke helt hvad man skal taste ind i det første felt (basisløn ved 37 timers arbejdsuge). For jeg ville aldrig have 37 timer, jeg ville ligge på ca. 15. Der står at beløbet vil fremgå på ens lønseddel, men sådan en har jeg jo ikke, og eftersom det handler om et fleksjob man vil få EFTER 1. januar 2013, forvirrer det mig at de skriver man skal kigge på ens lønseddel. Jeg tolker det som om det er en beregning på hvad man vil få i løn i det fleksjob man allerede HAR, INDEN reformen træder i kraft. Eller hvad?

Nu har jeg sgu skrevet til beskæftigelsesministeriet og spurgt lige ud af landevejen hvordan et regnestykke i mit eksempel ville se ud. Spændende om de svarer
Jeg gætter på jeg får et brev der henviser til dét der allerede står på deres hjemmeside tsk tsk MEN...man har jo lov at håbe at mailen falder i hænderne på én der gider tage sig tid til at lave en reel udregning ud fra de nye regler 2013. Håb koster jo ingenting

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen vi er enige, du spørger bare om hvor der står skrevet noget omkring de 37 timer - det er jo såmænd bare stedet hvor det står, jeg linker til,og skriver, man kun kan linke til de nuværende regler, da de nye endnu ikke er godkendt ved lov.
Vi misforstod vist bare hinanden. Jeg mente hvor der stod noget om de 37 timer i henhold til de nye regler 2013. Jeg har tidligere linket til det der står på beskæftigelsesministeriets hjemmeside, der står en masse om de nye regler som reformen vil medføre.

Men nå, nu har jeg skrevet til bm, så må vi se om vi bliver klogere snart *smil
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat