Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2011, 14:55   #10
krizzer85
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2011
Alder: 39
Indlæg: 55
Styrke: 14
krizzer85 er ny på vejen
Thumbs up Kender det alt for godt

Jeg er 25 og har lige fået diagnosen ADHD med depression som tillægsygdom for 14 dage siden. Jeg har prøvet at forklarer alt og alle i alle de år jeg kan huske at der er noget galt med mig men ingen har ville høre på mig for jeg var bare en doven, møjforkælet unge som ikke gider at lave dagens gode gerning og som bliver en hysterisk hystade når hun ikke får sin vilje selv min egen familie sagde sådan til mig.

Min læge er den eneste der har ville hører på mig og sendte mig til psykiater hvor han kom frem til at jeg er ADHD'er. Hvor er det en lettelse endelig at få navn på sin handicap/sygdom. Men om folk så bedre kan forstå mig tror jeg så ikke men der er bare mange ting som er faldet på plads for jeg har altid følt mig anderledes end alle andre og især den sorte får i min familie da jeg var noget for mig selv.

Dog har min mand og hans familie fået en forståelse af hvorfor jeg har været som jeg har og har også mærket effekten af at jeg tager retalin. Min egen familie snakker jeg ikke med mere og har ikke gjort det i snart 1 år
krizzer85 er ikke logget ind   Besvar med citat