Se enkelt indlæg
Gammel 06-06-2018, 15:04   #9
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gloria zippo Se meddelelser
hejsa.
Jeg er flexjobber, ny ordning, og blev fyret her pr. 01/05. Har fået ledighedsydelse. Jeg stod sygemeldt, og skulle oprette cv, hvilket jeg ikke kunne færdigt gøre, da jeg stadig var sygemeldt. (er kronisk smertepatient). Jeg blev først kontaktet af kommunen, efter jeg selv rettede henvendelse . Jeg blev indkaldt til cv samtale. Sagsbehandleren havde ikke læst min journal. Spurte om ting der står og meget mere. bl.a mit arbejdsplads var lukket (arbejdede inden for staten).
Jeg vil spørge jer om det er almindeligt (har nu oplevet det 2 gange) at de ikke læser noget om en?
Har agtindsigt fra sygdagpenge kontoret og gælder den så også i jobcentret?
Jeg er pludseligt blevet raskmeldt (kan se det på jobnet), men det har jeg ikke fået besked om. Må sagsbehandleren bare raskmelde en uden at give besked?
Der står i mine agter jeg skal have bisidder med, hvilket hun ikke vidste for hun havde jo ikke læst min sag, kan jeg så bede om at få lavet et møde om hvis bisidderen ikke kan?
Desuden måtte jeg ikke optage mødet, selvom jeg forklarede det var p.g.a min sygdom jeg optog. Hvad gør jeg i den situation?
Ja det var meget, men tak for en dejlig hjemmeside.
Den har hjulpet mig meget
Hvis du har været i fleks indenfor staten, skal der godt nok meget til før du kan fyrres. Staten er forpligtiget til at tilbyde dig anden stilling som er tilpasset dine nye behov, før de smider en fleksjobber på porten.
Har din fagforening været inde over, ellers skynd dig at få fat på dem og søg kompensation for ulovlig fyring.

Det kan til enhver tid godtgøres at anvende hjælpemidler til afhjælpning af handicap i forbindelse med møder.
Jeg gad godt se det team der vil tage kørestolen eller stokken fra en.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat