Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2012, 23:30   #607
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Syns nu det batteri jeg købte med startpakkken ce4 virker fantastisk i kombination med Ce4 vision som jeg købte ved " en fejl # har foreløbig ikke tænkt mig at skifte til andre " og bedre " batterier.
Syns ikke at den oplevelse i beskriver ved oplevelesen af damp ved twist kan være bedre end det jeg oplever - en følelelse af det største velbehag - når jeg indhalerer - for mit vedkommende begynder jeg at have den samme fornemmelse af fryd som de må føle (dem der bruger forbudte stoffer ) fy da.

Er glad for at handle med e-cig - dag til dag levering ( desværre leverer de ikke væsker med nikotin, levererer dog aroma fra urtegården , samt attraktive tilbud på tilbehør ).
Fra Pink Mule fik jeg i starten ren rygevæske med nikotin i org. flasker -
men oplevede ved min sidtse levering at varen var pakket om i pink mules eget koncept ??? SÅ VED IKKE om jeg har fået noget ordentligt fra dem =? skuffende - utroligt skuffende -men så længe danske firmaer ikke kan lavere varen til samme pris uden dyr porto , vil jeg blive ved med at handle" hos dem - men ville være fantastisk hvis man i tillid kunne støtte "mands "nye forretning "

Sidst redigeret af maruus; 21-10-2012 kl. 00:14.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat