Se enkelt indlæg
Gammel 11-09-2018, 03:05   #7
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Exclamation

Citat:
Oprindeligt indsendt af Spandav Se meddelelser
Tak for svarene og hjælpen

Jeg er nu gået i gang, og startede med at fange fejl og markere de punkter jeg er nødt til at kommentere, så er det nemmere at overskue.
Faktisk ser det ikke SÅ skævt eller stort ud som jeg startede med at synes.

Og jeg vil jo gerne dét de pejler mod (dvs. fremad og i job), og på en lidt hurtig måde.

Det er bare stadig vigtigt hvordan tingene bliver beskrevet.
Især også om hvad jeg ikke kan og har problemer med.
Og min sygdom, som jeg tit ikke accepterer og andre gange er meget invalideret af.
Svær balancegang.

Men de er vel nødt til at oversætte og nedkoge tingene til få sætninger.
Så skal jeg bare korrigere det de siger til noget mere korrekt.
Svar; Nej de skal skrive ordret hvad det står i dine lægelige papirer og alle oplysninger om.Dig skal! være korrekte.
Jeg ved godt at det arbejde Du skal igang med, kræver en hel del af Dig men gør det for Din egen skyld.
Fordi derer kun 1som kender Dig og Din sygdom og hvad der er rigtigt og forkert og det ER DIG SELV 😊😉

Derudover syntes jeg Du skal vide dette ;
Først og fremmest så er Din sagsbehandler og forpligtet til at slette eller berigtige urigtige oplysninger ifølge persondataloven så det kan man bede om, og hvis vedkommende ikke vil det, kan Du klage til Borgmesteren Og Ankestytelsen fordi det er en stærk tilsidesættelse af Persondataloven.


Hvis hverken sagsbehandleren og Borgmesteren ikke vil efterkomme Din anmodning Skal! Du
bede om at anmodningen skal behandles som en klage der skal sendes til datatilsynet.

Ret til berigtigelse -
Du har ret til at få urigtige/forkerte personoplysninger om dig rettet
Ret til sletning eller "retten til at blive glemt" -
Du har som udgangspunkt ret til at få slettet dine personoplysninger, hvis én af en række betingelser, der nævnes i databeskyttelsesforordningen, er opfyldt"

Hvad er Dine rettigheder
https://www.datatilsynet.dk/generelt...e-rettigheder/

Sådan klager Du til Datatilsynet
https://www.datatilsynet.dk/generelt...-datatilsynet/


Med venlig hilsen
Maybrline2you.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat