Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2009, 01:52   #42
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ang sproget i det du sender til dem....

Der ville jeg klart være sober og klar i sproget...så der ikke sker nogle misforståelser undervejs...

Så sad jeg lige og kiggede den her igennem...og så faldt jeg lige over noget som fik mig til at undre mig...

Jeg kiggede på dette indlæg http://www.k10.dk/showpost.php?p=76937&postcount=34

I det indlæg står der noget som du har modtaget fra kommunen af (formoder jeg)

Der står følgende:

Citat:
Forlængelsesbestemmelser er gennemgået jf. nedenfor:
§ 27. Stk. 1. Nr 1: revalidering overvejende sandsynlig: revalidering anses ikke for at være overvejende sandsynlig, idet du , ud fra den gennemførte arbejdsprøvning, efter Jobcenterets opfattelse, burde kunne vende tilbage til det normale arbejdsmarked uden yderligere tiltag. Du var desuden selv af den opfattelse, at du opfylder betingelserne for et fleksjob.

§ 27. Stk. 1 nr 3: at du med behandling kan forventes at blive rask indenfor 2 gange 52 uger:
Det fremgår af de lægelige oplysninger i sagen at der ikke er iværksat behandling hverken i sygehusregi hos egen læge eller ved speciallæge. Dette fremgår ligeledes af de modtagne oplysninger af 13. Oktober fra egen læge.
Det er derfor vurderingen, at der på dette grundlag ikke kan forlænges efter denne forlængelsesbestemmelse.

§ 27.stk 1 nr 4: Der er ikke tale om en livstruende sygdom
§ 27 stk. 1 nr 5: Der er ikke tale om en arbejdsskade
§ 27 stk 1 nr 6: Der er ikke rejst sag om førtidspension
Jeg formoder at de her går igennem de love som de sidder med...

Men mig bekendt....så er den nye lov trådt i kraft nu...

Jeg snakker om denne lov....

Citat:
16. I § 27, stk. 1, indsættes efter nr. 3 som nyt nummer:

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«

Nr. 4-6 bliver herefter nr. 5-7.
Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=125394

Nu kan du sikkert ikke bruge denne til noget....men det fik mig da til at undre over om de sidder med gamle love deroppe...da de jo ikke har denne med...
Plus nr. 4-6 er blevet til nr. 5-7

Nr. 2 er heller ikke beskrevet....

Dette kan du jo have med i dine kommentarere når du sender dem til dem..for det virker jo ret sløset...

Du skriver også at der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring

Den skal du jo klart nævne for dem så den kommer med i dine kommentarere inden afgørelsen falder...
Så den tydeligt står der ved en evt anke..

Umiddelbart har jeg ikke andre forslag....men jeg vil da tænke videre over den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat