Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2016, 12:43   #185
Angel666th
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2008
Lokation: Brønshøj
Alder: 61
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 3
Styrke: 0
Angel666th er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Don_Martin Se meddelelser
Det undrer mig ikke at der er mange mennesker der føler sig dårligt behandlet, og som oplever at der træffes fejlagtige afgørelser.
Det kan også skyldes uerfarne, inkompetente sagsbehandlere, der læner sig op af uerfarne og inkompetente chefer.

Lad mig give et par eksempler, så kan i selv overveje, hvor kompetente disse medarbejdere måske er og hvor mange ressourcer Københavns kommune, bruger på at efteruddanne, akademikere med irrelevante uddannelser, og ofte uden relevant arbejdserfaring.

En sagsbehandler, lad os kalde ham Anders, Anders har læst teologi i 8 år, han er altså teolog, Anders har i en periode arbejdet som kirketjener vikar, og har undervist børn på en privatskole.

Og trylle rylle rylle, lidt omskoling og kurser, så sidder han som sagsbehandler på Musvågevej, det var lidt af en pølsefabrik, udtaler han til

http://www.avisen.dk/jobcentret-vil-...an_128831.aspx

Efterfølgende er Anders blevet ansat ved IPS- projektet i København, sikkert pga. hans store erfaring med borgere med psykiske problemer. Igen en masse efteruddannelse.

Rosinen i pølseenden.

Lad os tage en afdelingschef, fra Skelbækgade, lad os kalde ham Jesper, Jesper har læst i 8 år på universitet, han er, cand. Mag i religionssociologi, har været daglig leder af et firma/butik, i en uspecificeret branche, og vupti, så er han beskæftigelseskonsulent, efter 4 år er han blevet afdelingschef.
I 2009, er der nogen der kommer i tanker om, at han ingen formelle ledelses kompetencer har, så bruger han de næste 5 år på at tage en, Master's degree, Public Governance, ved CBS.

Selvfølgelig betalt af jer højtærede skatteydere, nu er det ikke kun ham, Københavns kommune, har også forsøgt at højne niveauet på andre ledere.

Der er masser af andre eksempler.

Jeg har spurgt Københavns kommune, hvilket løntrin man starter på, som akademiker, afhængig om man havde en relevant eller ikke havde en relevant uddannelse.

Jeg har forsøgt at få afklaret, hvor stor en procentdel af arbejdstiden, der bruges på kurser og efteruddannelse, altså hvor meget tid sagsbehandlerne har til borgerne, og sidst hvor stor en del af budgettet, jobcentrene bruger på at omskole og uddanne der egne medarbejdere.

Det har jeg ikke kunne få afklaret.

Inden nogen hidser sig op, så er alle ovenstående fakta, offentligt tilgængelige, stillet tilrådelighed af dem selv.
hvorfor er det så lige jeg ikke er forbavset .
har selv googlet det samme frem og ja har været udsat for KBH kommunes terror og forfølgelse siden nok 2005 .. jeg kan udmærket genkende dette og hvis der er en journalis der har snuden her kan de udmærket godt få udleveret bevis på at det er rigtigt og de sender STADIG SB ppå kursus i forsøget på at lege læger . tænker om de ikke ver ved at berøre kvaksalveri loven .
jeg kan tilføje de
er gode til IKKE overholde god forvaltningsetik , de strækker reglerne ud over hvad loven foreskriver , der frasorteres lægepapirer , på den måde at SB vurderer at de ikke er relevante .. samme mand har tidligere haft en stor afgørelse i mine egne tidligere sager og frygter næste rehab værre end det første .
manglende sagsakter , papirer behæftet med fejl som allerede ER beklaget følger stadig min sag , samtlige tidligere beklagelser gennem borgerrådgiver er heller ikke noteret
så er der lige manglende notatpligt , manglende parthøring fra tidligere ..
klager man får man retur at
det har vi ikke nogen kommentarer til ....
og det stopper ikke her .....
Angel666th er ikke logget ind   Besvar med citat