Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2014, 16:04   #181
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Ikke arbejdsdygtig på 15 timer, hvor mange så ? = ARBEJDSPRØVNING !

Citat:
Oprindeligt indsendt af dorthe007 Se meddelelser
svar til nøgne tæer

ja men han har været arbejdsprøvet 3 gange og der blev konstateret at han måske kan arbejde 15 timer ugen ,men det var desværre på et plejehjem? men den sidste arbejdsprøve af de 3 måtte han blive sendt hjem fordi hans hænder hævede , og fik han brev om at han var uarbejdsdygtig i alle fag ,men dette blev så omstøbt af et brev 1 uge senere fra Lars Blytækker der bare skriver at det var en fejl og det er der så gået tid lang tid da den blev anket? så den blev hjemsendt til jobcenteret om at man skulle vurdere igen og intet sker? hvis dette ikke er en hetz ,så ved jeg ikke hvad det er ,jeg tror det er fordi at man tillader sig og klage ,så nu er han helt traumatiseret?
Selvom det ikke er iorden at de opfører sig sådan, så kan jeg blot sige at det du fortæller på ingen måde er et særsyn.

Mit råd må være, at hvis kommunen ønsker endnu en arbejdsprøvning, så må man sige ja til det, og have lægen i baghånden.
Det er for tosset at bruge kræfter på at smutte udenom, hvis man ved at sige JA til arbejdsprøvning kan få gode kort på hånden.

Hvis sidste arbejdsprøvning har vist 15 timer om ugen og man pludseligt ikke kunne mere, så fortæller den jo reelt ikke noget om den effektive arbejdsevne på sigt... det er efter min bedste opfattelse meget logisk.

Det der sker i denne sag tror jeg er, at du har fået tunnelsyn, og kun ser hvad der gør fortræd... du ser ikke de logiske årsager til at sagen ikke kommer videre.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat