Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2008, 13:08   #348
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Til Retsudvalget

Dette er resultatet når Gladsaxe Kommune i min sag, ikke bliver draget til ansvar fopr, at have givet "ukorrekte" oplysninger til sin lægekonsulent, der som "Firmaets Mand" efterfølgende har skrevet: Hvis sagsbehanders oplysninger "er rigtige" er "klienten" ikke berettiget til den søgte hjælpeordning?

Borgmester Karin Søjberg Holst har som kommunens socialt ansvarlige, ikke ønsket at gribe ind???

Vedhæftet Læge Jytte Hestbechs brev til borgmesteren, og lægedokumentation u/cpr.nr.

---------- Forwarded message ----------
From: Benny Gerhard <[email protected]>
Date: 14/11/2008 08.59
Subject: Brev til Borgmesteren
To: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]


- Vis citeret tekst -
Til Byrådet i Gladsaxe Kommune / Videresendes til Ministre, Partier og Folketingsmedlemmer / Folketingets Ombudsmand o.a.

Brevet af 13.11.08 er vedhæftet

Jytte Hestbech Læge

Adr. xxxx


Til

Borgmesteren
Gladsaxe Kommune


Dette for at gøre opmærksom på, at det er den ansættende myndighed, der er ansvarlig for, at lægekonsulenterne udfører et fagligt forsvarligt arbejde. Sundhedsstyrelsen har lagt sit tilsyn med disse læger fra sig, og så længe dette endnu accepteres, er det Deres pligt og ansvar.


Jeg har selv gennemgået Benny Gerhards lægelige papirer. Den måde lægekonsulenten sjusker på er, at han skriver, at Benny Gerhard kan gå og cykle lange strækninger og så behøver han kun hjælp 39 timer om ugen i stedet for 24 timer i døgnet.


Allerede der skulle den ansættende myndighed have stoppet dette. (Læs videre i vedhæftede fil)


TV2 Lorry d. 10. november 2008


http://www.lorry.dk/moduler/nyheder/...D=1&vId=453211

"Magtmisbrug"- Susanne Palsig (SF) og "STOLTE TRADITIONER" i Gladsaxe Kommune

http://www.benny-g.dk/


Mvh. Benny Gerhard


4 vedhæftede filer — Download alle vedhæftede filer
Jytyte Hestbech til Karin Søjberg Holst 13.11.2008.doc
26K Vis som HTML Åbn som et Google-dokument Download

Læge Claus Bjerregaard 11.05.2000 Lene Larsen - cpr.doc
5064K Vis som HTML Download

Læge Finn Schlanbusch Statusattest 19.04.2000 - cpr.doc
5283K Vis som HTML Download

Elinor Kyhnauv Schlanbusch 25.03.2004 - cpr.doc
116K Vis som HTML Åbn som et Google-dokument Download
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat