Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2015, 17:32   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt ville jeg helst aflevere det personligt på kommunen/jobcenteret...eller sende en ven op med det...

Hvis jeg skulle sende det med mail...ja så ville jeg klart bruge afd mail adresse...og ikke sagsbehandlerens mail...

De mails man sender til afd de bliver registeret på en anden måde end dem man sender direkte til en sagsbehandler...

Medmindre man sender mails som sikker mails...evt over e-boks eller borger.dk....ja så har man sådan set ikke noget "bevis" for at ens mail er kommet frem til dem...

At du har afsendt en mail er ikke det samme som om at den er kommet frem til modtager...

Det bør man lige huske...

Mange af de afd der findes ja de sender en kvittering...men som regel ikke om hvad de har modtaget...så den er også tvivlsom som "bevis"...

Den mest sikre måde ja det er stadig at aflevere ens ting direkte på kommunen/borgerservice/jobcenteret og så få den kvittering...

Det er altid smart at have to ens kopier med så man kan bede dem kvittere på den ene af dem...

Ang tidsfrist....det er vel ca 10 til 14 dage....og har man ikke hørt fra dem der....ja så bør man klage...

Ang andres lægepapirer i ens sag.....det er direkte til en klage til borgmester og kommunalbestyrelsen....gerne også til datatilsynet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat