Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2014, 16:25   #108
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej igen.

Jeg har haft behov for at koble af i en periode, men det er dog ikke lykkedes HELT.
Jeg sidder stadigvæk indebrændt over, at det ikke lykkedes at ændre loven med tilbagevirkende kraft.

Jeg afvikler fortsat den gæld.. og der er lange udsigter til at den er endelig afviklet.



1 Jeg har igår modtaget en mail fra Skatteministeriet med henvisninger til lov som er ændret med tilbagevirkende kraft. (ca 8-10 lovændringer)

2 Derudover er der også i den seneste sygedagpengereform ændret med tilbagevirkende kraft.

3 Retten i Helsingør har afsagt en dom 26-06-2014 , som også gør brug af retsprincippet.


Ansøgningen om Fri Proces er indsendt til Civilstyrelsen i denne uge i samarbejde med advokat.
Efter lidt bøvl lykkedes det endelig at få samlet de afgørelser, som er blevet truffet i hele perioden.. og jeg håber at det lykkedes at få bevilget fri proces.


Finn Sørensen omtaler problemstillingen på hans hjemmeside:

http://finn-sorensen.dk/nyheder/2014...n-forkerte-vej


"Enhedslisten her i foråret endelig fik overbevist beskæftigelsesministeren om, at ord må følge på handling, så vi pr. 1. juni kunne få stoppet den modregning af efterbetalinger i kontanthjælpen, som ministeren allerede i august måned sidste år erkendte, var urimelig."



Jeg giver ikke op, da jeg fortsat føler mig godt og grundigt overset..
Der er så mange løse ender i det her...

Jeg holder fast i at ret skal være ret..
Nu står jeg alene, da dem som var med til at bidrage under processen, føler at de har gjort sit.
Det er selvfølgelig deres beslutning.. men kampen er langtfra slut endnu..

Sidst redigeret af Bodrum; 27-06-2014 kl. 16:28.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat