Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2013, 00:48   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Velkommen til og godt vi kunne få dig herind

Nu kender vi ikke din alder og det betyder en del for er man under 40 år ja så vil det være mere end næsten umuligt at undgå dette ressourceforløb...

Men selv hvis du er over 40 år...ja så er planen at alle skal igennem sådan et ressourceforløb....

Så uden at kende mere til dig og din sag...så vil jeg synes at hvis du kan "slippe" med sølle 3 måneder i sådan et ressourceforløb...ja så skal du slå til med det samme og sige ja tak...

Dette vil gøre at de ser dig som samarbejdende og at du går med på at prøve alt...og hvis ikke det ressourceforløb udmønter sig i at du har en større arbejdsevne...ja så vil du stå meget bedre i forhold til at få en førtidspension...

De fleste borgere vil få disse ressourceforløb men i et år og op til fem år....så tre måneder er ikke meget i forhold til det...

Men nu skriver du ikke hvad du vil eller ønsker...jeg gætter bare ud fra det du har skrevet om dig selv...

Jeg har forresten slettet den anden tråd du har lavet om samme emne...ved ikke helt hvorfor du har lavet to.....men den er ihvertfald slettet nu så der kun er denne tråd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat