Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2012, 23:31   #24
Lotus1
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 198
Styrke: 14
Lotus1 er ny på vejen
Sandie86

Åhh.. Hvor jeg kender den følelse, desværre..

Jeg er 31 år og blev tilkendt ftp for 1 år siden, jeg har gennemført 2 uddannelser og har været på arbejdsmarked i 6 år. Jeg har haft 20 forskellige job, har prøvet en masser forskellige uddannelser, været 4 gange på dagpenge og måtte tilsidst smide håndklædet i ringen og indse at jeg ikke kan være på arbejdsmarked mere.

Jeg har en personlighedsforstyrrelse, lider af angst og depressioner som påvirker mit liv hver dag. Jeg har egenlig indset at jeg ikke kommer tilbage på arbejdsmarked, men jeg har det meget svært med at tackle folks fordomme omkring at være ung og være på førtidspension.

Jeg oplever tit at mange slet ikke kender til min diagnose som er Borderline og føler ikke at de forstår mig.

Det er ikke min mening at støde nogen, men nogen gange ville jeg næsten ønske at jeg fejlede noget fysisk i stedet for noget psykisk, for rigtig mange mennesker har svært ved at sætte sig ind i at fejle noget psykisk.

Det er lige som om at de bedre kan forholde sig til hvis de kan se ens lidelser, jeg ved selvfølgelige godt at det også er rigtigt hårdt og svært at fejle noget fysisk.
Lotus1 er ikke logget ind   Besvar med citat