Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2015, 18:12   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der kan da umuligt være knald på sådan en e-cig der.......tror ikke engang ''coil og subohm folket'' kan dampe sådan en!!?

Forstår bare ikke hvordan vi kan skrive år 2015, og FORTSAT skal styres af regeringer og regler, for noget så latterligt som e-cigaretter. Lad dog folk selv vælge hvad de tør/vil!!!

Kan godt acceptere fælles-regler, som at man ikke må ryge og/eller dampe i restauranter, busser, toge mm. Fair nok.

Men hvad det enkelte menneske har lyst til, skal INGEN have lov at blande sig i, om det er cigaretter, alkohol, assisteret selvmord, e-damp mm.

Træls udvikling.

Det var lidt ærgerligt demonstrationen kørte sideløbende med ringen rundt om synagogen. Jeg deltog kort i begge arrangementer. Jeg ville også have skrevet til dig Web, men min søn fik lov at tage min mobil efter fodboldturneringen, så jeg lånte hans fordi mit batteri næsten var gået ud.

Der kom også en fra radioen og ville stille mig spørgsmål, men jeg gik i panik og ville ikke udtale mig, hahahahahahahahaha.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat