Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2011, 22:08   #1
mams
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Lokation: sønderjylland
Alder: 52
Indlæg: 97
Styrke: 15
mams er ny på vejen
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag

Hjælp, jeg får ikke andet end afslag fra kommunen.

Jeg har haft besøg af en erog. Jeg har 2 diskus i lænden samt slidgigt i lænden. Diskus trykker på nerver ned til venstre ben så dette periodevis lammer.

Jeg bor i et rækkehus i 2 etager sammen med min mand og datter på 5 år. Jeg har store problemer med at komme op og ned af trapperne. har badeværelse, soveværelse samt datters værelse på 1. sal. Jeg har fået afslag på trappelift da jeg tvinger mig selv op af trapperne om aftenen når jeg skal i seng samt om morgenen når jeg står op. Så længe jeg kan gå på trapperne får jeg afslag.

På mit badeværelse kan de ikke hjælpe mig med mine problemer. Der er et højt trin ind på badeværelset, der kan ikke laves en sliske da gangen er for lille.

Der er ikke plads til en badestol på mit badeværelse og der er ikke plads til at sætte støtter på hver side af toilettet pga. pladsmangel.

Nogle der kan hjælpe mig med §§ når jeg skal lave en partshøring på disse afslag?

Mit og min mands ønske er at flytte i et 1 plans men vi har ikke økonomi til af flytte. Nogle der ved hvad der skal til for at kommunen visiterer til et andet sted at bo?

Hilsen Annemette
mams er ikke logget ind   Besvar med citat