Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2013, 16:42   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo det fine i det hele....du bliver bare væk Nøgne Tær....ingen problemer i det...da der ingen tvang er

Jeg er ret sikker på at man sagtens kan finde et "kundesegment" i sådan et datingsite...da der er mange som har problemer med at finde hinanden...

Dog tror jeg du (hankiman) vil få mere end svært ved at føre de regler ud i verden....at det kun skal være folk der arbejder mindre end 5 timer og det at forbyde bestemte ord som du beskrev..

For hvordan vil man skulle tjekke det....hvem der arbejder eller ej....

Nogle af de ord du har beskrevet vil sagtens kunne bruges i en "uskyldig" vending...

Med hensyn til det med "forhør"....der tror jeg du vil få det meget nemmere hvis du i stedet for at forbyde bestemte ord....i stedet for sætte nogle klare regler op hvor folk kan anmelde dem der evt vil "forhører" andre....

Hvis man sætter det ordentligt op og der er et klart mål med siden....altså for folk UDEN for arbejdsmarked....ja så vil det jo kun være folk der ved at det er folk uden for arbejdsmarked der er at finde på siden....der melder sig ind....

Hvis folk ved dette inden de melder sig ind på siden....ja så vil der jo ikke være det store formål med at forhører folk....for man ved jo at det er folk uden for arbejdsmarked...

Selvfølgelig vil der altid komme nogle forbi som ikke forstår funktionen og meningen med siden....derfor skal der være klare muligheder for at kunne anmelde folk der ikke optræder sådan som du har tænkt dig at siden skulle fungere...

Uanset hvad du vælger at gøre...så skal du huske at det skal kunne administreres...for hvis det ikke kan administreres ja så giver det jo ikke mening at sætte reglen op...

Du har allerede på nuværende tidspunkt sparet dig for mange bekymringer, diskussioner og problemer....da du har fundet ud af at din side ikke skal fungere som et demokrati....og at siden skal fungere som du har tiltænkt....

Tro mig...det kan ikke lade sig gøre at køre den på anden måde og det hele vil fungere bedst hvis den der har sat siden op....eller fundet på hvad siden skal handle om og hvilke intention det er gjort ud fra...bestemmer...

Der vil altid være mennesker som mener at de kan komme ind og ændre på det hele...eller råbe "ytringsfrihed"....eller som ved meget bedre end du gør.....og den eneste måde du kan gøre det på....medmindre du selvfølgelig gider at bruge al din tid på diskutere med disse....det er at der er en der bestemmer....og der er rigtig klare regler for siden og hvem skulle være bedre til det....end den der har lavet siden og som ved hvordan siden skal køre/fungere....

Hvis du undervejs skulle have lyst til at få en anden til at komme med input på noget du har tænkt.....så skal du være velkommen til at skrive til mig på [email protected]

Når du sætter regler op....så skal du hele tiden tænke over hvad der er muligt og hvad der kan administreres.....uden at du skal bruge al din tid på det...for hvis det lykkes at gøre siden populær....ja så vil du komme til at bruge meget mere tid end du nok lige havde tænkt på fra starten af...

Skal du på et tidspunkt have admins til at hjælpe dig....så skal det virkelig være nogen du kan stole på...

Jeg tror også at det er en god ide at lave nogle events hvor der er flere der kan samles....

Når det hele kører bedre...ja så kan du jo forsøge at finde nogle events ansvarlige rundt om i landet så man kan lave dem flere steder i landet....så folk ikke skal rejse så langt for at finde en event...

Når du siger at siden gerne skulle komme op i december...så går jeg ud fra at du har styr på server og al det tekniske ved at få sådan en side op...

Lige til sidst....så skal du vide at man skal være ret tykhudet....når man laver en hjemmeside....specielt hvis den er populær og der er mange brugere...

Man skal være parat til lidt af hvert og forberedt på alt....så vidt som muligt...

Feks er jeg blevet truet på livet...direkte og kontant....jeg skulle dø....grunden til det....jeg flyttede et indlæg fra en kategori til en anden kategori...dette var brugeren bestemt ikke enig i...og så udviklede det sig...

At det står tydeligt under reglerne...at jeg forbeholder mig retten til at flytte indlæg....tja det hjælper åbenbart ikke i alle situationer...

Så forbered dig på lidt af hvert og lad for guds skyld være med at tage noget af det personligt....for gør du det...ja så vil du hurtigt tænke over at lukke for siden...

Så hav hele tiden de mennesker der rigtig godt kan lide din side og som får noget ud af den....i tankerne....så du ved at det nytter at holde siden åben...

Det kan være et vildt utaknemmeligt job at være ejer af sådan en side...specielt når du gør det gratis for brugerne....selv betaler og har al arbejdet....og ikke tjener noget på det selv...eller på anden vis selv får noget ud af det....

Selvfølgelig får man glæden ved at man har lavet noget andre kan bruge...og det varmer da også rigtig meget når folk giver udtryk for det...man skal bare være forberedt på at det er langt fra alle der har det sådan...

Håber du får lavet et godt site...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat