Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2007, 23:01   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Benny og velkommen hertil

er glad for at du besluttede at slutte dig til os.

Som lena skriver jeg også om din sag uanset hvorfor det er jeg har kontakt til medier eller politikere i andre sager , så kommer din sag altid med...

Det er en grotesk sag du sidder med , og desværre ser vi oftere og oftere at det system som vi skulle have som et sikkerhedsnet i stedet for er det system der ødelægger mennesker og det kan ikke være meningen ...

Det er svært at gøre noget, for der hersker en rungede ligegyldighed blandt medier og politikkere her til lands og jeg fatter det ganske simpelthen ikke.

Så er der nogen der har nogen ideer om hvad og hvordan vi kan råbe nogen op og få vores retssikkerhed tilbage, det er sjovt at retssikkerheden kun gælder når vi skal bygge en carport og deslige

men kommer det til at ødelægge folks eksistens ja så træder alle love , etik og moral fuldstændig ud af kraft ....


Jeg kan kun opfodre alle vores bruger som skriver til myndigheder (ja for den sags skyld også til alle andre ) om at man et stykke tid tager adressen www.benny-g.dk med i sin signatur i sin mail, det kan være at hvis der er nok mennesker der læser om sagen og ser hvad der sker at man så kan få lagt nok pres på de rette instanser ...

I mellem tiden håber jeg at du Benny for mobiliseret noget mere kampgejst finder ud af at du ikke er alene (men det tror jeg allerede du ved) og dropper alt om at sanktionere politikkerene på den måde du nu vil gøre det...

tro mig jeg tror at politikkerne ikke kan være mere ligeglade end de er lige pt , bare dit sidste brev som borgmesteren end ikke gider at svare på viser hvor koldt og inkompetent et system vi har fået bygget op i Danmark, så Benny gør ikke politikkerne nogen tjeneste men fortsæt med at råbe op som nu, og forpest deres liv ved at åbne andre menneskers øjne for hvad der foregår i et råddent dansk system uden nogen med menneskelighed overhovdet
  Besvar med citat