Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2008, 16:03   #56
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Talking Det går godt nok stærkt nu

Ja, så er der allerede nyt igen.
Her er det nyeste brev fra politiet.

xxxxx xxxxx 23. september 2008

Ved skrivelse af 15. september 2008, blev De gjort bekendt med, at politiet har besluttet at indkalde Dem til af aflægge en vejledende helbredsmæssig køretest.

Vi har nu modtaget udtalelse fra politiets bilinspektør Amor Amorsen, Rigspolitiets færdselsafdeling i Ålborg. Han har vurderet, at køretesten vil tage ca. ½ time.

De kan ringe til køreprøvesagkyndig Per Horn - Holstebro om 5 hverdage fra dags dato på tlf.ne. 114 - lokal nr. xxxx for at bestille tid til køretesten.Køretesten bedes bestilt inden 3 uger.

De må forvente, at der kan være en ventetid på ca. 3 uger for afholdelse af køretesten.

Til prøven, der er gebyrfri, skal De stille med Deres egen bil.

Såfremt De ikke bestiller tid til køretesten, vil Deres førerret i medfør af kørekortbekendtgørelsens § 71, stk. 1 blive inddraget.

Med venlig hilsen
xxxx xxxxx

Kørekortbekendtgørelsens § 71, stk. 1:
"Politiet kan efter bestemmelserne i dette kapitel inddrage førerretten, hvis betingelserne for at erhverve kørekort ikke længere er opfyldt.

Citat slut.

Hm tælle tælle, dags dato må så være tirsdag d. 23. september 2008, så 5 hverdage, det må blive, onsdag, torsdag, fredag, mandag og tirsdag, altså så kan jeg vel bestille til hos ham køreprøvesagkyndigen Tirsdag, nu begynder der da at ske noget, gad så vide om kommunen kan arbejde ligeså hurtige efterfølgende, når de får resultatet af testen.
Ej nok ikke, men så langt så godt.

Jeg begynder allerede at være lidt spændt, bare jeg ikke laver en kanon brøler, det er sgu da lidt siden jeg tog kørekort.
Hi Hi jeg skal sgi da vist ha' vasket og støvsuget bilen inden.

Nå, det var det for den 25 øre.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat