Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2008, 02:06   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Rapporten drøftes og følgende bemærkes:

Det er vurderet, at xxx arbejdsevne svaret til 12 timer effektiv arbejdsindsats pr. uge med et fremmøde på 16-17 timer ugentligt, og der anbefales erhvervsmæssig beskæftigelse i trygge og forudsigelige rammer med en vis grad af udfordring og stimulans forudsat, at det foregår i xxxeget tempo.
Det er altafgørende for xxx, at hendes restarbejdsevne fortsat udnyttes aktivt. Hun oplyser i øvrigt, at hun fortsat går til psykologsamtaler og får medicin (20mg. antidepr. og truxal til natten).
Sagsbehandler oplyser, at det fastsatte niveau for arbejdsevnen ligger i en gråzone, hvorfor der hersker usikkerhed om, hvorvidt der vil kunne bevilges et fleksjob. Hun anbefaler således en arbejdsprøvning i xxxpå xxxmed henblik på at undersøge, om ændrede arbejdsfunktioner vil kunne bringe xxx op i tid eller op i effektivitet, evt. begge dele. Hun vil herefter henvise til jobkonsulent.
4. xxx afmeldes fra Reva xxxd.24.8.08.

Dette er hvad jeg har på skrift des ang


Kurttrold hvis jeg var dig ville jeg sende en klage afsted til sagsbehandler , jobkonsulent, kommunalbestyrelse samt sagsbehandler...

Den ville gå på det oven over skrevet...

Jeg ville skrive noget om at jeg mener at det er en grotesk måde at håndtere en sag på, uanset hvor mange arbejds prøvninger man bliver ved med at sende dig i, så er der ikke noget tegn på at du kommer yderligt op i tid hvad også harmonere med lægeudtaleser ...

Du skal pointere at det med gråzonen og skrive om man fra kommunes side mener at hvis man blot bliver ved med at køre en borger af sted så lykkedes det nok en dag og at du ikke ved noget af at der skulle være en gråzone enten kan du arbejde det du nu er prøvet til ,eller også må kommunen gå i retning af en pension , du og dit liv kan ikke blive ved at hænge sammen med den inkompetente sagsbehandling , dertil skal du så også klart kritisere jobkonsulent og hendes håndtering af sagen...

Kan du på nogen måde få arbejdsgiveren til at skrive hvornår kontakten har været der ville det være rigtig god dokumentation , og du skal selvfølgelig også skrive noget om jobkonsulentens lange ferie ...


Du skal derefter gøre helt klar over for dem at du pr efterdags forventer at alt kontakt foregår på skrift og at du ligeledes også pr efterdags kun vil kontakte dem på skrift da du mener de har et problem med deres troværdighed...

Har du brug for hjælp til skrivelsen så er du velkommen til at sætte den ind her så vil jeg godt se om jeg kan hjælpe med den og elleres kan det være at der er nogen andre der har nogen indput , en ting er sikkert du skal ikke finde dig i det ....

MVH
Hejdien

PS jeg har også haft problemer med min sidste jobkonsulent og alt er skrevet ned til både hende og min sagsbehandler og sjovt nok da vi så kom til møde insisterede min jobkonsulent på at være med til mødet , det var lidt underligt da det normalt ikke foregår sådan ... men ok det viste sig så også at hun vist lige havde glemt at oplyse et par ting, lige som hun vist liiiiige havde glemt at holde sig til sandheden ....


Dette er hvad jeg har på skrift des ang[/QUOTE]
  Besvar med citat