Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2007, 17:40   #10
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Er du "Compliant"???

Ha! Nu har jeg været rigtig non-compliant
Jeg skrev en mail i går til min sagsbehandler, fordi jeg vil ha' et opfølgningsmøde, så vi kan finde ud af, hvad der nu skal ske. Tog selv fat, fordi jeg ikke gider vente et lille halvt år på, at hun letter røven..

Havde ikke forventet at får svar foreløbig (jvt hendes svartider), og hvad kom der? En bemærkning om, at hun ikke fik udredningen før tidligst om en måned!!

At blive skidesur (igen ), for hvad fan... skal jeg bruge den information til? Jeg kan kun læse det, som at hun igen trækker tiden, for nu er der måske udstigt til en pension til undertegnede og dermed øgede udgifter til kommunen. Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke en skid på, hvad hun siger.

Jeg skrev så en mail med ordlyden "der ligger en kopi af udredningen i borgerservice i morgen, så kan du hente den der. Fremsend venligst mødedato hurtigst muligt".

Så jeg må lige på biblioteket og kopiere (måske jeg skulle sende regningen til kommunen ). Udredningen bliver mod kvittering (som sædvanligt) afleveret i borgerservice i morgen, og så forventer jeg, at hun sender en mødedato.

Og så er vi der igen - samarbejde er en by i rusland for sagsbehandleren, men jeg er blevet stejl, og jeg gi'r mig ikke. Jeg anmodede heller ikke om at få min ven som partsrepræsentant. Jeg oplyste sagsbehandleren om, at tilladelsen var givet. Når jeg så til mødet noterer ting til min ven, indgår de som "interne notater", og jeg er derfor ikke forpligtet til at dele dem med hende.

Grrrr er bare lidt hidsig lige nu :@
Det går heldigvis over igen - om ikke andet, så når jeg har flyttet rundt på mine møbler

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat