Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2007, 00:49   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Er du "Compliant"???

Tja og jeg har det lidt som Trylledyr jeg kan kun være enig og har derfor svært ved at kommentere det

Jeg har det lidt lige sådan med Claus Andersens indlæg når han skriver her, det er simpelthen så gennemført og rigtigt at jeg mens jeg læser det altid sidder og kommentere det ud i stuen (til stor morskab eller irritation for dem der sidder her )

Metro på samme måde har jeg det med dig indlæg , men kan så også lige tilføje at jeg læser det en DEL gange he he ...

Så skriv bare mig for 50 af de sete klik

Lige nu har jeg hovdet fyldt med ca 1599 andre ting , og har svært ved at samle mig om eller endnu værre kommentere på indlæg

Så ser man ikke lige mig, så er det fordi jeg tager mig af min stakkels unge , og prøver at lære hende at tisse med skinne og stift ben

Hun kigger på sit ben og så tuder hun , og vil ikke være med mere, men det kan man jo ikke bare sige når man er kommet til skade, for så ville jeg sq også gøre det engang imellem...

Men sjovt så er det jo nok en barnlig indfaldsvinkel til at være kommet til skade eller været blevet syg og ikke længere være herre over sit liv eller sin krop... sådan ala ... STOP JEG VIL AF, DET ER IKKE SJOVT LÆNGERE ... nå men godt hendes vare ca 6 uger og ikke resten af livet....

Så Metro du er læst og jeg har kommenteret til mig selv og giver dig som næsten altid 110% ret ...

Og giver også trylledyr ret, det kunne bruges på ************* også og på LADK kunne de såmænd også trænge til at læse det
  Besvar med citat