Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2012, 19:17   #21
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Ja, men sådan er det desværre....
Min Pension er mod mit ønske om et normalt liv, et liv jeg havde før på godt og ondt....
Men har også desærre måtte indrømme at det har været den rigtige løsning.
Fra dag 1 jeg kom på hospitalet og kun kunne "gå" ved hjælp af talerstol og kørestol fik jeg at vide at du kommer på en FP da jeg var nervøs for min fremtid....
Gu ville jeg ej det det er ikke det jeg har kæmpet så hårdt for gennem mange år.
Jeg så ikke en FP som en løsning, jeg ville squ da bare igang med at arbejde igen, hvorfor ikke.......
Men hjerneskaden gjorde at jeg ikke havde realitetssansen helt i orden på alle områder.
Jeg har måtte erkende at mit liv pt. er en FP....Men det hr så også gjort at jeg nu har haft 1 år for mig selv, og der er mange bedringer siden dengang.
F.eks kunne jeg ikke før finde vej fra punkt A til punkt B uden at fare vild, dette kan jeg så idag og det er endda med at tage over punkt C/D/E.
Før kunne jeg ikke programmere, eller jo men mega dårligt, det kan jeg så idag men dog langsommere end før...
Fær kunne jeg ikke læse en artikel i f.eks. en avis og bagefter fortæller hvad der stod selvom jeg havde læst den 3 gange, idag kan jeg diskuttere den, godt nok ikke på samme måde som før men jeg kan.....
Så ja jeg regner da med at komme tilbage igen endda som selvstændig, har jeg været 2 gange før i mit liv.
Kan kun sige at den FP har givet mig en frihed til at genvinde livet...
Nej jeg er ikke tvunget til at modtage pensionen, men modtager den indtil jeg er klar til at levere den tilbage med et stort...tak for lån...
Kan kun sige at der er altså nogen i systemet der er klogere end mig om mig, end jeg selv er og jeg ved idag at de får ret.

Jeg håber, at du får så meget styr på det, at du igen kan klare dig selv. Alle vil jo gerne kunne klare sig selv. Jeg synes det er flot at du allerede har genvundet de ting du har - på med vanten. Så kan jeg måske overtage din pension, når du kan arbejde igen
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat