Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2010, 11:44   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
venter på tlf skal ringe-vente -vente

Så lykkes det vist at lave en tråd,håber den kommer det rigtige sted..

Jeg er hos anden aktør,og i dag vil hun ringe og jeg skal fortælle hvor jeg kunne forstille mig jeg kan afprøve mine 12½ time på 4 dage i stæden for 5

konsulenten mener det er letter at finde et job så...

Men det at hun for en månde siden ville ringe ,der sagde jeg at jeg heller ville møde op hos hende ,men hun insisterede på at ville ringe...

Jeg har nu siddet og gloet på tlf sidden kl 8 hun har ikk ringet endnu,og jeg har totalt sommerfugle i maven over det,skal måske sidde stanbej til kl 16.

Hvad hvis hun glemmer det,havd hvis hun ringer forkert,til en der ikk tager tlf. jeg har altså nerver på nu kolde hænder og fødder-og røder kinder ,for mig er det her være end hvis jeg stod og skulle tage et elastik spring ud over havnebasenget..

Jeg kan ikke tage den her spæning ,kan jeg nægte den slags aftaler,frem over,for det her kan jeg ikk klare har ogsåhovedepine nu..

ER det nomalt med den måde at gøre tingene på ,aner ikk om hun har tænt sig at kontakte de stæder jeg har skrevet ned,eller om hun vil sige jeg henter dig om en ½ time så tager vi ud og snakker med dem.

Er det mig der er sart kan altså ikk med den slags lige som ½ aftaler og så det at jeg kun kan sidde her og vente ..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat