Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2014, 11:17   #6
Annemone
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
Annemone er ny på vejen
Kære Havnissen
Jeg får også udbetaling fra PFA TAE og jeg har ikke fået min ressourseydelse her i denne måned da kommunen mener de må modregne krone for krone. Jeg har meddelt dem at jeg ikke er enig og vil anke. Men hvordan går jeg det?? Og er det pga sygdom eller skade din udbetales?
Annemone

Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Det er nok fordi din TAE i de private forsikringer kører efter de gamle regler. Der hvor jeg er forsikret har de også varslet ændringer af reglerne, men de som allerede får TAE udbetalt kører efter de regler, der gjaldt da udbetalingen startede.
Kære Akvamarine.
Tror du ikke også jeg er på de gamle regler? Jeg har fået udbetalt i 2 år. Hvordan finder jeg ud af om jeg er på de gamle regler, hos mit forsikringsselskab?
Undskyld hvis jeg spørger dumt men får bare ikke hjælp nogen steder når jeg spørger

Redigeret indlæg; Har lige tænkt mig om (det er min hjerne der er sygemeldt :-) ) Jeg er jo nok på de nye regler for det er vel ressourseydelse reglerne pr. 01.07.14 der menes ikke?? Er der en forskel om jeg har været sygemeldt siden april 2012 eller gælder reglerne fra den dag jeg fik ressourseydelse?
Annemone
Annemone er ikke logget ind   Besvar med citat