Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2009, 11:17   #5
Wersi 56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2007
Lokation: Sjælland.
Indlæg: 43
Styrke: 17
Wersi 56 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mette1107 Se meddelelser
På mandag skal jeg starte på Revacenter i Næstved, med henblik på afprøvning af min arbejdsevne.... Jeg har 3 diskusprolaps i nakken og slidgigt i nakke og knæ. Er smerteramt 24 timer i døgnet, får daglig smertestillende og har gået på smertekursus på Privathospitalet Valdemar. Alligevel hart de lagt ud med at jeg skal komme hver dag fra kl 9-13:30 på deres værksted og derefter i ekstern praktik, som der som udgangspunkt er 37 timer om ugen
Det sidste holder jo slet ikke. Men er også meget nersøvs for hvordan det går på værkstedet. Har næsten 40 min kørsel HVER vej og det alene er helt grotesk da det alene vil give mig uendelige smerter. Er bare så ufattelig dårlig til at sige fra....
Hvordan får jeg dog gjort dem opmærksom på hvor uholdbart det her er?

Tak for jeres altid gode råd og støtte,

Knus fra Mette

Hej Mette 1107.

Vedr. Bilkørsel. Du skal være obs på, at hvis du får smertestillende præparater som er trafikfarlige, kan du forlange, at blive transporteret med Taxa. Der er nemlig et "hul" i lovgivningen som tillader dette........er dog ikke selv klar over hvad der er for et "hul".

For mit vedkommende, er jeg i praktik som flexvisiteret......og grundet trafikfarlig medicin søgte jeg om transport og fik denne besked som overstående beskriver og fik bevilget taxa kørsel pr. omgående.

ER du i tvivl om den medicin du indtager er trafikfarlig, kan du søge om dette på netdoktor.

Vedr. Arb. Prøvning. Du skal lytte til kroppens signaler og sige fra når det gør nas.........det er KUN DIG som kan mærke disse smerter og ikke de andre.

Håber det bedste for dig.

Vh. wersi.
Wersi 56 er ikke logget ind   Besvar med citat