Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2009, 19:22   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Mit bedste råd til dig vil være, at du (ligesom os andre) skal øve dig i at sige fra.
Mød op sådan som de beder dig om (medmindre at du kan få lægerne til at skrive, at det vil forværre dit helbred), og sig fra når du kan mærke at det går den forkerte vej.
Hvis du på nogen måde er i stand til det, så mød op i stedet for at melde syg, om så det er for at gå ind og fortælle, at du tager hjem igen.
Hvis du i arbejdsprøvningen bliver mødt med mistro og mistænkeliggørelse, og bliver behandlet som om at du er fuld af løgn, når du fortæller hvordan du har det, så optag fra du møder ind og til du går hjem.
Og hvis du ikke allerede har gjort det, så bed om aktindsigt. Min erfaring er, at du bl.a. skal være opmærksom på, hvilke oplysninger sagsbehandleren har videregivet til arbejdsprøvningsstedet om dig.
Hvis de kommer med nogle påstande, som du synes lyder mærkelige, så bed om at få det på skrift, med henvisning til love og paragraffer.

Jeg kommer nok i tanker om noget mere, og der kommer sikkert også andre på banen med gode råd.

Men, vigtigst af alt: SIG FRA.
Du har ret til også at have et liv derhjemme.

Mit problem sidder i lænden, men min erfaring er, at jo nærmere smerten sidder ved hovedet, jo sværere er den at tackle.
Så jeg føler med dig.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat