Emner: Loven
Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2012, 18:05   #8
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
nej der er ingen som er i dette system hvis der var et valg!
der er lavet stressundersøgelser som viser at ledige er mere stressede end folk i arbejde- så hvis midlertidige ledige er stressede, er syge nok endnu mere stressede for der er ingen muligheder for at slappe af.
jeg mener at syge skulle ha rigtig meget ferie, bare for at gøre den barriere mindre.

det står der også i loven, at man skal -arbejdsevnemetoden
Der vil således fremover igennem hele sagsbehandlingsforløbet blive fokuseret på personens ressourcer og potentialer frem for begrænsninger, således at personen, så vidt det er muligt, hjælpes til en aktiv tilværelse på arbejdsmarkedet.

Endvidere indgår eventuelle barrierer i ressourceprofilen. Ud fra personens udviklingsbehov kan sagsbehandleren sætte en udviklingsproces i gang sammen med personen for at fastholde eller hjælpe personen i arbejde.

Praktik og ferie.Pixeline Igår 21:09 Dit og Dat

En ferie i udlandet (Flersiders emne 1 2) Klund Snik Snak om alt



Tage på ferie når man er på KH. (Flersiders emne 1 2 3 ... Sidste side)
Gigipi' Alt det andet


Vigtigst er ro......... (Flersiders emne 1 2 3 ... Sidste side)
PiaCP Din historie



Modregning af ferie i kontanthjælp? BubberDK Alt det andet



Ferie som sygemeldt (Flersiders emne 1 2 3)
Kiarra Spørgsmål ang Sygedagpenge



søge ferie? sakra Alt det andet
Jeg vil ikke ha mere ferie end andre...det har jeg slet ikke råd til alligevel...
Men det er da mærkeligt at syge mennesker overhovedet ikke må holde ferie....det er simpelthen for mærkeligt i min verden!

Jeg har godt læst nogle af de tråde du har lagt ind...men har ikke umiddelbart kunne finde svar på mit spørgsmål.
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat