Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2010, 08:35   #4
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa hvor er jeres læge henne i det her ? mener at i skal få jeres læge til at dokumentere for at flere arbejdsprøvninger ikke er til nogen nytte osv.
Jeg har selv været ude i ca 15 arbejdsprøvninger og det viser sig så at der ikke er lavet nogen vurderinger derfra kun at jeg er stoppet pga psykiske problemmer og har skiftet kommuner et par gange også starter man forfra ligesom man gør når jeg har skiftet sagsbehandler osv, har været på kontanthjælp mere eller mindre siden jeg var 18 er idag 28 og har afbrugt flere uddannelses forløb og job pga psykiske problemmer men nu er jeg da kommet så langt at jeg har 6 timer om ugen og en hverdag fri på det sted kommune har sendt mig hen pga man ikke må gå hjemme på kontanthjælp så jeg er på kommunes projektafdeling hvor vi spiller pc og drikker kaffe osv, er der 1½ pr dag 4 dage om ugen og har lige fået ny sagsbehandler som sidder med sager som skal vurderes til pension evt flex men har fået at vide at timemæssigt ligger jeg ikke til flex selv om der ikke er nogle lov for timeantal, man kan hvis godt være tilkendt flex på 1 time om ugen selv om det nok sker i de færreste tilfælde. Husk at få ført dagbog/smerte skema når i er i arbejdsprøvning for i skal også have et liv når i kommer hjem hverdag og ikke bare ligge på sofaen :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat