Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2013, 16:07   #25
socialr
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2013
Indlæg: 9
Styrke: 0
socialr er ny på vejen
Spørgsmål fra en socialrådgiverstuderende

Kære jer der har skrevet i denne tråd. Som jeg også har skrevet i en anden tråd er jeg lige nu ved at skrive projekt om førtidspensionsreformen har potentiale til at understøtte at unge med en psykisk lidelse kommer på arbejdsmarkedet.

Jeg har bare så svært ved at finde målgruppen; altså en ung, der skal på ressourceforløb eller som kunne tænke sig det eller som har fået at vide, af sin sagsbehandler at det er en mulighed.

Nu ved jeg ikke hvordan det er gået med dig Bitsch eller nogle af de andre i tråden jeg har læst, men det er vel nogle af jer reformen er rettet i mod?

Jeg har et kritisk perspektiv i min opgave, og er derfor meget interesseret i at give stemme til både de gode oplevelser og de dårlige...

De unge med psykiske lidelser, hvem er de, og har ressourceforløb potentialet til at få den målgruppe tilbage på arbejdsmarkedet?

Hvis du svarer på denne tråd, vil jeg høre om det er ok at jeg anonymt (dvs jeg oplyser hverken navn eller brugernavn) citerer i en opgave der skal læses af to undervisere, men som IKKE bliver offentliggjort til andre.
socialr er ikke logget ind   Besvar med citat