Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2011, 12:30   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Ringede lige , og fik svaret at i min sag var det sagsbehandleren der havde truffet afgørelsen, skræmmende ,minder om retssal med kun anklager.
Hvis det var mig ville jeg ignorere denne telefonsamtale og skrive et brev.

Skriv, at du har modtaget brev om, at din sag er overgået til behandling efter reglerne om pension (jeg går ud fra at du har dette brev, send kopi med)), og nu har du så modtaget et brev med oplysning om, at du har fået afslag på din ansøgning om førtidspension.

Skriv, at du gerne vil have en uddybende forklaring på hvordan de kan give afslag på din ansøgning om førtidspension når din sag ikke har været behandlet af kommunens pensionsnævn, men udelukkende af en sagsbehandler (skriv navnet).

Brevet afleverer du personligt ved skranken i jobcenteret og beder om en kvittering på, at de har modtaget det.

Men lige et spørgsmål herfra, kan du skrive lidt om hvad der står i afslaget, står der f.eks. noget om hvem der har behandlet sagen (jeg tænker, om der nogle steder står noget om "pensionsnævn", "pensionsgruppe", "kommunalbestyrelse ell.l.)?

Svaret på min fp-ansøgning er nærmest sådan et standard-skema der er blevet udfyldt.
Der er et felt hvor der står "Kommunalbestyrelsen har behandlet din sag" og så er der et felt til at skrive dato i.

Er der sådan noget på dit brev?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat