Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2008, 17:31   #15
akp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2007
Indlæg: 26
Styrke: 17
akp er ny på vejen
Hej igen!

Endnu en gang tak for svarene.. jeg har ikke søgt om aktindsigt, ved ikke hvorfor, måske for ikke at irritere dem... eller fordi jeg hele tiden har tænkt " at nu sker der nok noget i sagen"..

Vedr. de citerede paragraffer så virker det det helt tydeligt som om jeg kan få forlænget sygedagpengene når jeg skal arbejdsprøves. Det vil jeg henholde mig til hvis det stadig er afslag i næste uge..

Problemet er nok at jeg stadig er i fagforening og a-kasse og har fået dagpenge derfra de gange jeg er blevet "tvunget" til at raskmelde mig.. jeg har haft det dårligt med det fordi jeg ikke reelt står til rådighed for arbejdsmarkedet, men har ikke kunnet undvære en indtægt. Jeg har så tænkt at hvis jeg fik et job tilbudt måtte jeg tage det og gå ned på det.... Men denne gang har jeg meddelt sagsbehandleren at jeg ikke lader mig raskmelde -fordi det andet nok bare har trukket sagen ud Hvis jeg får stoppet sygedagpengene og ikke raskmelder mig i a-kassen så er der kun kontanthjælp tilbage som jeg ikke kan få. Hvornår har I meldt jer ud af a-kassen? Synes det er et kæmpe skridt - har været medlem i 25 år - hvis jeg får afslag på fleksjob og ikke kan få kontanthjælp.. så er man da helt ude af systemet og må gå fra hus og hjem..

akp er ikke logget ind   Besvar med citat