Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2017, 22:05   #4
M.ulle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2017
Indlæg: 4
Styrke: 0
M.ulle er ny på vejen
Www

Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Jeg vil da gerne dele mine oplevelser med rehabiliteringsteamet. Jeg har dog for nemhedens skyld kopieret teksten fra en tidligere tråd.

Jeg var til møde med rehabiliteringsteamet for snart 2 år siden og blev egentlig ikke spurgt om noget.

Mødelederen spurgte dog, efter en mindre præsentationsrunde, om jeg havde noget at sige, hvortil jeg svarede at jeg gennem en lang årrække, på trods af skader og sygdomme, havde prøvet alt for at bibeholde en tilknytning til arbejdsmarkedet og at jeg nu var kommet dertil hvor en førtidspension var den eneste og bedste løsning for mig.

Det var teamet sådan set enig med mig i og mødelederen sagde så at de ville indstille mig til førtidspension. Jeg fik i øvrigt ros for min udfyldelse af det forberedende skema, som jeg stort set havde udfyldt uden hjælp fra min sagsbehandler. Jeg havde i skemaet svaret GRUNDIGT på de forskellige spørgsmål og sørget for at lukke alle huller som kunne pege i en anden retning end førtidspension og ikke mindst at henvise til lægelige oplysninger når dette var muligt.

Mit bedste råd til dig vil være, at du skal forberede dig godt og grundigt. Hvis muligt skal du ligesom mig lukke alle huller ved udfyldelse af det forberedende skema, da det efter min mening vil minimere antal spørgsmål til mødet.

Jeg blev under hele mit 2-årige sygdomsforløb rådgivet og guidet af socialrådgiver som blev stillet til rådighed af mit forsikringsselskab.
Tak for svar, - jeg vil følge dit råd om grundighed😊
M.ulle er ikke logget ind   Besvar med citat