Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2011, 00:11   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Jeg kunne jo også spørge hende til næste møde, så kunne jeg jo få lov til at se, hvordan hun ser ud når hun svare. (men det turde jeg nok alligevel ikke når jeg først sidder der, så må hellere skrive)

Tusind tak for hjælp Vovse.
NEJ. Spørg hende ikke face to face, du kan bagefter ikke bevise hvad hun har svaret,, og d.v.s. at hun bare kan fortsætte sine løgnehistorier.

Du skal gøre det på skrift, og så kigger du på nummerviseren inden du tager telefonen det næste stykke tid, så hun ikke får mulighed for at komme med et svar i telefonen, du skal have et skriftligt svar.

Jeg kan ikke huske hvilket spørgsmål det var jeg engang sendte min sb via mail, men min halvstore datter var hjemme fra skole, og jeg sad stadig ved pc'en da telefonen ringede.
Og ganske rigtigt, det var sb's nr. jeg kunne se på nummerviseren (jeg havde en lille seddel ved tlf. med hendes og jobkonsulentens tlf. nr.), så jeg lod den bare ringe.

Min datter kiggede underligt på mig og jeg grinede bare og sagde, at hun bare kunne se at få skrevet et svar til mig.

Og det gjorde hun så.

Vi er nødt til at være lige så frække og udspekulerede som de er.

Den eneste fra "systemet", som jeg har accepteret at tale i tlf. med var min konsulent fra anden aktør, for han var et ordentligt menneske.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat