Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2012, 11:04   #2
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
jeg er så træt af kommunens prøver,

enten er det beregnet uduelighed eller også er de bare ....... http://www.youtube.com/watch?v=5otWX6rhc6Y se prøve 8

jeg har nu indenfor 3 måneder været på a kassen 3 gange, 2 møder i jc, 3 telefon samtaler med ydelsesservice, indsendt alle papirer 2 gange og alligevel kan de ikke finde ud af det, og jeg skal i princippet igen på kontanthjælp fordi de ikke kan udbetale ledighedsydelse på alder, fleksydelse fordi de ikke kan finde papirerne, anmodningen og kopier af pension

jeg er bevilget fleks ved årsskiftet, med tilbage virkning fra 2010 og det giver åbenbart meget besvær at finde ud af.

det positive først- jeg fik hurtigt udbetalt ledighedsydelse fra januar 2012 i stedet for kontanthjælpen, men så starter problemerne

jeg har endnu ikke fået forskellen mellem kontanthjælp og ledighedsydelse fra 2010 og frem til 2012

jeg skal overgå til fleksydelse nu, jeg har indsendt papirer 2 gange, men de kan ikke finde dem.

jeg skal indbetale til fleksydelse med tilbage til 2010, men det har jeg betalt til efterløn til a kassen for den periode
- det er bare 2 forskellige konti
så jeg skal have et beløb tilbage fra a kassen og indbetale et meget større beløb til kommunekassen.
hej

hvilken ydelse var du på før bevilling til flex
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat