Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2013, 11:44   #9
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Jeg synes også der har været mere tyst omkr. netop disse bonusordninger siden 2010/11, måske i fælles forståelse for at dette helst ikke skulle blive en for stor "historie" i aviserne. Win/Win for både centerchef (målopnåelse og budget)og SB (ekstra penge).

Af nyere data har Arno Kruse, Longelse Sand, Langeland, er folkepensionist. Han er tidl. medlem af kommunalbestyrelsen i Rudkøbing for Arno Kruses Liste. I dag er han medlem af Enhedslisten udtalt til Svendborgnetavis:
Citat:
Og når man så samtidig gennemfører besparelser på tilkendelser af førtidspension og visitering til fleksjob, er der i og for sig ikke andre muligheder for sagsbehandlerne end at sende de syge mennesker rundt i systemet på en varig kontanthjælp, selv om kontanthjælp er en midlertidig ydelse.

Udover de formelle tiltag eksister der også uformelle tiltag i form af skuffecirkulærer, som beskriver, hvorledes sagsbehandlerne skal agere for at opnå de økonomiske mål, som socialforvaltningens ledelse har fået godkendt af fagudvalg og af byråd, og for ligesom at dulme sagsbehandlernes dårlige samvittighed har man kompenseret med nogle bonusordninger således, at sagsbehandlerne får en bonus for at opfylde de budgetmæssige mål.
Min fremhævning. Og jeg går ud fra manden ved, hvad han taler om pga. hans tidl. stilling i kommunalbestyrelsen i Rudkøbing.

http://www.svendborgsnetavis.dk/hvor...mme-som-sidst/

Ang. skrivelsen, Peter, er det sådan set "p my alley" men jeg tror ikke, man får meget ud af det ud over snik snak, dvs. undvigen uden direkte at lyve.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat