Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2010, 15:51   #4
Vilhelm
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-10 2010
Lokation: Aalborg
Alder: 69
Indlæg: 2
Styrke: 0
Vilhelm er ny på vejen
Smile Svar til dem der har kommenteret mit indlæg;

Mit indlæg var; Ertatning,Arbejdsskade,Førtidspesion.

Jeg svarer her fordi,at jeg ikke kunne finde ud af, og svare på dem der har kommenteret min indlæg, men det lærer jeg nok;

Hej; Jeg har alle dokumenterne, og det har kommunen også; Og lægerne kæmper for og få kommunen til og forstå,at selv efter alle det operationer jeg skal gennemgå, ville det være uforsvarligt og få mig ud til arbejdmarkedet igen Og vores nye sagsbehandler i kommunen kæmper også for det,
Problemmet er, til og starte med, så snart min førtidspensionssag skulle til behandling bliver jeg overflyttet til en anden sagsbehandler, og så starter det hele forfra, det lyder måske umuligt, men sådan er det; Ved sidste samtale med min sagsbehandler, fik jeg oplyst da min sag skulle til behandling, har kommunens lægekunsulent netop fået brev fra ministeriet, at alle simpelthen alle muligheder skulle være opbrugt,(det gælder jo nok for alle) før min pensionssag kan komme på tale, selfølgeligt er alle indvoldverede meget kede af denne meddelelse, som rammer mig megte hårdt; Så nu prøver min sagsbehandler og finde en mulig løsning, så jeg ikke igen skal vente flere år(kan vel være mange år) på denne endelige sagsbehandling; Tro mig alle;;alle prøver og hjælpe mig, men det er lovgivningen der rammer mig så hårdt; Det skal dog lige siges, at jeg nu måske heldigvis kan få tilkendt en kørestol, så jeg kan begå mig bedre, og kan bedre klare det daglige gøremål;!! Så det venter jeg spændt på, selv om det kun har været en mundtlig forslag , ser jeg det som en stor skridt til det bedre; Og tro mig, jeg selv har forsøgt alle mulige måder, for og komme tilbage til arbejdsmarkedet, Og sågar har jeg for og få en afvikling tilbudt mig selv til skoler, så jeg kan gennemføre foredrage selvfølgeligt på frivilig basis, Det har jeg jo også heldigvis gjort indtil nu 5-6 gange med meget tilfredstilelse for mig; Og som sædvanlig har jeg kun været glad for og modtage tak; og ikke mere;
Som jeg altid siger; håber jeg ikke, at andre skal opleve sådane behandling som jeg nu gennemgår; Jeg gør det her , kun fordi, at jeg vil hjælpe (hvis jeg kan hjælpe)andre der kan komme i klemme som jer er i nu; Jeg har ikke i denne brev fremlagt,at jeg har været indblandet i en færdselsuheld, som betyd, at jeg fik knust 2 af min halshvirvler, som med tilbagevendene giver mig så voldsomme hovedpinde, at du ikke kan være nogen steder, Og efter og havde haft problemmer med Kartunnelsyndrom har jeg været igennem operation på venstre håndled, som desværre ikke har haft det ønskede effekt, og derfor har man stppet 4 efterfølgende operationer, da det ikke ville hjælpe på det andet problem jeg har på begge håndledder;Altså i sig selv har jeg ikke noget imod denne lovgivning der rammer så mange; Men den rammer jo også alt,alt for mange det forkerte;
Og dermed umenneskeliggøre lovgivningen;
Jeg håber, at det jeg har skrevet er fortsåelige, jeg er jo ikke så god til og udtrykke det mere alvorlige sager, især skriftligt; Jeg glemte ig skulle sige, at jeg lever af kontanthjælp,

m.v.h.
Vilhelm
Vilhelm er ikke logget ind   Besvar med citat