Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2009, 12:37   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er da bare om at prøve det. Jeg køber allerede kamillete i dag - så er jeg garderet hvis de første spæde symptomer skulle melde sig!

Mit plejer at udvikle sig enormt hurtigt. Jeg får lige snerten, og så går det ellers hurtigt. Så jeg prøver kamilleteen, næste gang snerten melder sig, og så håber jeg at jeg klare frisag. Ellers kan man måske tage vandkuren en gang mere dagen efter, bare for at være HELT sikker på det hele kommer ud....??

Svamp har jeg engang imellem fået, hvis jeg har været meget på penicillin. Men for mig er det to vidt forskellige symptomer, som jeg nemt kan skeldne fra hinanden.....og næsten hellere svamp havde jeg nær sagt, for blærebetændelse kan VIRKELIG være slemt (for mig altså).
Nogen får jo blærebetændelse uden smerter, men jeg får altså sindssygt ondt både, før, under og efter vandladning.
Når jeg har været gravid, har det slet ikke gjort ondt, men urinen lugtede så af rævepis istedet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat