Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2011, 01:26   #27
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg har haft whiplash i 5 år nu, og har kun spist panodil og diclofenac.. har ikke sagt ja til stærkere sager, da jeg ser effekten på min mands pilleindtag..

han døjer udover smerter, med svimmelhed og div.. dvs.. han ikke er i stand til at køre og hente børn fra skole, derfor kan jeg ikke se det for mig at vi begge skal ligge i sengen med smerter og svimmelhed og andet som gør at vi ikke kan passe vores børn..

derfor bider jeg smerterne i mig for det meste.. har heldigvis altid haft en høj smertetærskel..

efter arbejdsprøvning tilbage i 08, hvor jeg fik så mange smerter og træthed måtte jeg indtage flere piller, og jeg mistænker at jeg allerede da havde begyndende fibromyalgia. diagnosen fik jeg først i 10.
og min hukommelse er ikke noget at skrive hjem om.. ej heller min koncentration.. og mund**** er jeg god til. og skrive her på pc.. hm.. heldigt der er en deleteknap og tilbageknap.. ellers kunne I ikke læse hvad jeg skrev..

jeg kan også stå i badet og ikke huske hvordan man slukker for vandet..

eller undre mig over den nybagte kage er lidt flad.. men så er det fordi jeg sikkert har glemt bagepulveret..

så nope... det er ikke medicinforgiftning der er skyld i sagerne..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat