Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2012, 15:10   #9
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Jeg kom også på et jobsøgningskursus lige efter jeg blev visiteret til flexjob... det var hos Hartmanns... og de skulle ikke have min ressourceprofil..

Ca 1½ år efter ville kommunen ha at jeg skulle i en eller anden aktivering ..og de skulle ha en kopi af min ressourceprofil... hvilket jeg ikke mente de skulle bruge til noget... hvis de ville vide noget, så kunne de spørge mig..
Den aktivering blev så heldigvis ikke til noget .. af en anden årsag...

Jeg ved godt at de der anden aktør har tavshedspligt.... men jeg kan ikke se hvad de skal bruge den til.... det var noget andet noget hvis de blev hyret til at finde et job til mig... uden af ha set mig osv osv .. så skulle de ha en eller anden viden om mig og mine skånehensyn osv osv

Det som Malofa skal ud i .. er garanteret .. lære at skrive CV og stille en ansøgning op.... og så hvordan man skal være til en jobsamtale...
Og til de ting er det altså ikke nødvendigt med at videregive ens ressourceprofil...

Og det er også tåbelige penge som kommunen pøser ud .. for hun kan garanteret alle de ting .. og bedre end dem der underviser... ♥

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat