Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2014, 15:09   #22
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser

Nå, så fik nicorette også "overtalt" WHO...

Nicorette/KB har også en annonce i de fleste aviser i dag: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle4984507.ece

Citat:
Rygning anses for at være den største dræber i Danmark med 14.000 årlige ofre. 750.000 ryger daglig, men tre ud af fire af dem ønsker at stoppe, viser tal fra Kræftens Bekæmpelse.

Her glæder projektchef Niels Them Kjær sig over, at der kommer fokus på, at tobakken kan droppes uden hjælp:

- Men selv om mange lykkes med at stoppe selv, ved vi fra en lang række danske og udenlandske undersøgelser, at det, der giver størst sandsynlighed for at gennemføre et rygestop, er en kombination af rygestopkurser og medicinsk hjælp, siger Niels Them Kjær til Politiken.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men vattet spiller en stor rolle...og når du siger den kan smage brændt og det hjælper at holde for lufthullet og lige suge i den...ja så har du proppet alt for meget vat i den....og det kvæler tilgangen af væske..

For meget vat kvæler den simpelthen sådan at væsken ikke kan komme frem....så prøv med en del mindre....der skal næsten ikke noget til....det er minimalt det der skal til...

Så jeg ville prøve med ca 1/2 eller 2/3 af det vat du bruger nu...
Du havde ret, det var vattet, først prøvede jeg med lidt mindre vat, så væltede væsken ud af lufthulet, så prøvede jeg med lidt mere, nu løber der ikke væske ud af lufthulet mere, den kører bare perfekt.

Det er en hårfin balance, så det er dejligt at det holder så længe, nu når der ikke er aroma i væsken.

Sidst redigeret af jh; 27-08-2014 kl. 15:14.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat