Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2014, 05:52   #170
Don_Martin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2014
Indlæg: 33
Styrke: 10
Don_Martin er ny på vejen
Musvågevej

Hvad kom der så ud af det?




Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Jeg kan se flere har skrevet om Lars Blytækker fra Musvågevej. Ham har jeg også haft fornøjelsen af. Han har i et svar til Borgerrådgiveren, truet mig med tvangsindlæggelse, hvorfor står hen i det uvisse. Et gæt er dog, at jeg klager for meget, da udtalelsen faldt ifm. en klage.

Derudover har jeg også haft fornøjelsen af en Bea Ebersbach fra Musvågevej. Hun har udgivet sig for at være en navngiven psykiater og tilføjet mine sagsakter sin egen "psykiatriske" kommentar.

Jeg har fået brev fra jobcentret om, at den psykiatriske konsulent kun anbefalede en speciallægeerklæring og intet andet. Kommentaren står stadig i sagen, men de tør ikke bruge den.

Jeg bad Borgerrådgiveren om at gå ind i de 2 sager, men det ville de ikke. Jeg gik til Folketingets Ombudsmand, men han ville heller ikke. Nu ligger sagen hos Beskæftigelsesministeren, om der sker noget der, tjae sikkert ikke.

Jeg har nu kontaktet en advokat og vil have ham til at gå sagen igennem. Jeg har nævnt de to tilfælde for ham, som appetitvækkere.

Jeg talte med en jurist i SR-bistand om den "psykiatriske" kommentar. Han oplyste mig om, at han aldrig havde hørt, om en konsulent der ikke selv skriver sin kommentar og anbefalinger, eller underskriver et notat jobcentret har lavet. Juristen kunne fortælle, at en konsulent ikke skal underskrive, men altid gør det, for at bekræfte rigtigheden og for at undgå, at fagkonsulenter falder i miskredit generelt og at sagsbehandlere bare opfinder på skrømt.

Nu venter jeg så bare på, at høre fra advokaten og få ham til at gennemgå sagen og forhåbentlig være i stand til at gribe ind.

Mere om sagen, når der sker noget, i tråden "kontanthjælp - det sorte hul", i "alt det andet".
Don_Martin er ikke logget ind   Besvar med citat