Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2012, 22:51   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MetteMusen Se meddelelser
Gode råd søges. Kunne godt bruge en seriøs arbejdsprøvning, så jeg kan komme videre. På forhånd tak for hjælpen, kære K 10'ere ;o)
En virksomhedspraktik kan godt fungere som en arb.prøvning, det kommer an på formålet med praktikken.
Formålet bør være "afklaring af arbejdsevne" eller noget i den retning.

Jeg vil anbefale, at du sender din sb en mail hvor du spørger, hvad du skal gøre hvis du en dag ikke kan klare at være i praktikken den aftalte tid, men er nødt til, at gå hjem før tid.
Spørg om du skal ringe til sb eller en evt. jobkonsulent i den forbindelse.

Og ligeså hvad du skal gøre hvis du en dag har det så skidt, at du ikke kan møde op.

Og så vil jeg anbefale dig, at skrive en udførlige dagbog mens du er i praktik.
Jeg brugte denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

----------------------------------------------------------------------------------

Min sidste arb.prøvning var en virksomhedspraktik, etableret via anden aktør.
Inden start spurgte jeg konsulenten fra anden aktør om ovenstående.
Hans svar var, at jeg skulle sige det til virksomhedens chef hvis jeg gik før tid, og derefter skulle jeg ringe til konsulenten selv.

Så det ende med, at jeg talte i telefon med konsulenten 4 gange om ugen. Jeg havde jo fri om onsdagen.

Denne tætte kontakt gjorde, at han skrev en super rapport til sb da jeg var færdig i praktikken.

----------------------------------------------------------------------------------------
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat