Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2016, 10:57   #30
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moreo Se meddelelser
Carolines, er lånet til indskuddet bevilget?

Hvis en kommune f.eks. har mistanke om socialt bedrageri vedr. ydelser til enlige forsørgere, så ville det jo være nok så relevant hvem man overfører penge til og modtager penge fra.
sag.

Nej, og nu er lejligheden lejet ud til anden side jeg har ikke fået et afslag endnu - men det får jeg vel, og så kan jeg jo klage over det for princippets skyld, hvilket jeg har tænkt mig! Jeg er så vred over den måde at mistænkeliggøre mig på, jeg har leveret alle oplysninger - men ja, jeg har valgt at overstrege et par navne af respekt for dem og fordi det ikke vedkommer en eller anden skrankepave hvem jeg har hjulpet/hvem der har hjulpet mig med lidt penge.

Hvad angår relevans i forhold til overstreget eller ej, jeg kan ikke se hvordan et navn klan ændre noget omkring det? Hun kan se hvor mange penge, om de er gået ind eller ud fra min konto, hvor ofte (hvilket er sjældent) osv. det eneste hun ikke kan se er navnene. Og altså - vi taler om maksimalt 1000 kroner over en tre måneders periode - hvis det på nogen måde kan kobles sammen med socialt bedrageri så er det mere vanvid end noget andet, efter min mening...
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat