Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2018, 10:53   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SaHaRo Se meddelelser
Tak for jeres svar.

Det er nok også mest formulering og det budskab jeg synes det sender jeg er utilfreds med. At formålet er at udvikle min arbejdsevne.
De frustrationer du beskriver tror jeg de fleste af os, der har kæmpet med systemet, har haft.

Det du har været igennem på dine tidligere arbejdspladser, som burde kunne bruges som afklaring af din arbejdsevne, er ikke dokumenteret så kommunen kan bruge det.

Lige indtil den dag du er tilkendt enten fleks eller førtidspension vil det fremgå af kommunens materiale, at formålet er, enten at udvikle din arbejdsevne eller at få dig i ordinær beskæftigelse.

Jeg blev tilkendt fleks i 2008, men hver gang jeg blev indkaldt til de sædvanlige møder fremgik det af mødeindkaldelsen, at formålet var, at få mig i ordinær beskæftigelse.

Det stoppede først da jeg blev tilkendt førtidspension i 2010.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat