Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2017, 20:56   #50
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Klage over "Sundhedskoordinator" som bør læses

https://www.facebook.com/permalink.p...00006463864075

Kære Socialmedicinsk enhed Frederiksberg hospital.

Jeg vil gerne klage over at man har benyttet Sundhedskoordinator Monika Menachem til at vurdere om Charlotte Pedersen opfylder de 4 betingelser for at Københavns kommune kan tilkende førtidspension uden forelæggelse for rehabiliteringsteamet.
Monika har tidligere behandlet Charlotte Pedersens sag som sundhedskoordinator til rehabiliteringsmøde mandag den 12-9-2016 hvorefter jeg den 17-9-2016 påklagede hendes udtalelse om "at Klinisk funktion ikke havde skrevet noget om at flere beskæftigelsesrettede tiltag i et ressourceforløb vil forværre Charlottes helbred."


På baggrund af den tidligere uenighed om det helbredsmæssige forsvarlige yderligere forsøg på udvikling og afklaring og klagen over Monika mener jeg, at Monika er inhabil i forhold til at vurdere om Charlotte opfylder de 4 betingelser for at kommunen kan tilkende førtidspension uden forelæggelse for rehabiliteringsteamet.

Jeg vil desuden også gerne påklage selve den måde hvorpå Monika har udfyldt "Skema til brug for sundhedskoordinatorens udtalelse i forbindelse med, at kommunen behandler en sag uden forelæggelse for rehabiliteringsteamet." den 20-6-2017.

Monika har krydset 3 af de 4 betingelser af og krydset af i nej til at alle 4 betingelser er opfyldte.

Monika har krydset af med en parentes omkring lige ved siden af ja til "□ Sundhedskoordinator vurderer, at der kan svares ”JA” til spørgsmålet i punkt A) og eller punkt B), og at sagen kan afgøres uden forelæggelse for rehabiliteringsteamet."

phhmw

Nu begynder omgivelserne at interessere sig hvad der virkelig foregår i "Rehabiliteringsteames"

Tænk hvad der kræves af ressourcer for en syg borger at kunne overskue ens sag.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat