Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2012, 10:37   #20
Chara
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
Chara er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
du bliver nød til at arbejde hurtigt med dine kommentarer, for nu er det dig som trækker sagen ud, din sb kan roligt holde en lang ferie.
pas på du ikke falder i staver eller bliver stresset over det- koncentrer dig om fakta

og beskriv selv dit arbejdsmarkedsperspektiv, så du ikke fremstår så negativ for selvfølgelig vil du helst have et smertefrit liv og det er pt. uvist i din nuværende situation.

(pas på, at du ikke fremstår som om du ønsker en rolle som enlig mor på evig kontanthjælp af økonomiske grunde (carinasagen))

jeg har prøvet at få sb til at ændre fejl og det rod i ressourceprofil de havde lavet- mine kommentarer blev bare lagt sidst under pkt. borgers kommentarer. først senere i anken blev de læst.

og din sb vil altid kunne henvise til at det ikke er mig men en anden som har skrevet-ja selvfølgelig med alle de sb man får ind over en sag, det er altid en andens skyld, så husk alt på skrift ikke via telefon

Jeg har indtil videre skrevet kommentarer til hvert eneste punkt i min RP. Jeg er tæt på at være færdig, men jeg var, og er stadig, ikke sikker på at jeg kunne nå at blive færdig til i dag, som var deadline for svarfristen i første omgang. Jeg sidder skam ikke og falder i staver, men tak for rådet! Jeg er selv meget interesseret i, at få den her sag afsluttet!

I forhold til arbejdsmarkedsperspektivet føler jeg bestemt ikke, at jeg er negativ, blot realistisk. Jeg søger trods alt førtidspension fordi jeg vitterligt ikke føler, at jeg ville kunne klare mig på arbejdsmarkedet - jeg kan knapt nok overskue min dag herhjemme, når der er flere gøremål, der skal klares. Jeg kender ikke til carinasagen, men den lyder interessant!



Ved I forresten om jeg får min FÆRDIGE RP at se, inden de går i gang med at vurdere sagen? Altså min RP med mine kommentarer dertil?

Og tusind tak for alle jeres svar! Jeg er virkelig glad for, at I gider bruge jeres tid på det!
Chara er ikke logget ind   Besvar med citat