Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2017, 09:57   #267
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg er for første gang uenig med dig, kære webmaster.
'Det er jeg , fordi et samtykke til en behandling ikke alene drejer sig om penge, men kan have konsekvenser der lang overstiger de rent økononomiske .
Man kan være så syg at f. eks operaton eller neuroreptika kan forårsage livslangt handicap som overstiger alt.
så, nej du har ikke ret denne gang
Web skriver jo også netop, at man gerne må sige nej til behandling, men at man ikke bør sige nej til, at sundhedskoordinatoren ser på sagen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Måske det lige skal siges igen igen....

Hvis man afviser behandling....så vil kommunen spørge dig om sundhedskoordinatoren må se sagen og komme med evt behandlings forslag...

DETTE MÅ MAN IKKE SIGE NEJ TIL....

Siger man nej til at sundhedskoordinatoren må se sagen og komme med forslag....ja så kan de træffe en afgørelse med det samme og stoppe dine sygedagpenge eller afslå fleksjob eller pension...

Så sig aldrig NEJ til det når kommunen spørger om sundhedskoordinatoren må se sagen og komme med forslag...efter du har afslået behandling i første omgang.-.

De evt forslag sundhedskoordinatoren kan/vil komme med....dem må man stadig godt sige nej til....

Man må bare ikke sige nej til at sundhedskoordinatoren vurdere sagen og kommer med forslag...

Ovenstående er yderst vigtig hvis man ikke bare vil have et afslag...
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat