Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2014, 15:33   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Helenekr....hvis du på et andet tidspunkt ikke lige kan finde dem så kan man nemt se alle de modeller og dele der findes til feks iclear ved at gå ind på nogle tilfældige iclear coils (her iclear30s) og så scrolle lidt ned på siden http://www.fasttech.com/products/300...ear-30s-5-pack

Ude til højre på siden under "Available models and parts:" ja der finder du alt som findes inden for det emne du er på...i det her tilfælde iclear coils...og links til dem..

Jeps der er kæmpe forskel på om man damper tobak eller mentol....med hvor meget belægning der kommer på coilen og hvor hurtigt man skal skifte den...

Det er en rigtig god ide at vaske sine coils/væger hver uge....det får dem helt sikkert til at holde længere...

Det gjorde jeg også da jeg brugte mine iclear30s....

Det er noget nemmere nu hvor jeg bruger alm vat....for det kan man bare pille ud og tørbrænde sin coil og vupti den er næsten som ny når man kommer nyt vat i...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat