Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2012, 01:16   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
[QUOTE=L.S.;246246]<----- Dette skal være i starten af indlægget
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Jamen jeg trykker på 'multiquote' og så på 'besvar' i venstre side under indlægget......og så kommer den sædvanlige boks op med en kopi af indlægget jeg vil svare på.
[/QUOTE]<------ Dette skal være i slutningen af det citerede....

Så kan man svare her

Hvis du kun gør det med et indlæg og du bare gerne vil dele det indlæg op i flere portioner.....så hedder det ikke at multiquote....

[QUOTE=L.S.;246246]<------ Så skal man sætte dette ind igen der hvor man vil have det næste citerede skal starte...
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Det jeg gerne vil er, at svare, enkeltvis, på flere ting fra samme indlæg - som andre kan..
WRÆÆÆÆÆL - jeg vil også kunne
[/QUOTE]<------ Dette skal så ind i slutningen af det citerede

Her kan man så svare det ovenstående citat

Jeg har prøvet at vise det her hvordan det skal se ud når man deler et indlæg op i to portioner....for at svare af flere gange....

Men man skal selv kopiere [QUOTE=L.S.;246246] og [/QUOTE] og sætte dem ind der hvor man vil skille indlægget i to...

Der hvor der står L.S.;246246....det skal man lige huske at det skifter alt efter hvem man svare....således at hvis der står L.S.;246246....ja så er det lige netop det indlæg LS har lavet med det nummer...

Hmm det er jo ikke så nemt at forklare....

Men prøv at se på mit indlæg her....og så prøv selv for at se om det fungere for dig...

Bare vi lige er enige om at dette ikke er at multiquote....da multiquote er at svare flere forskellige brugere i et indlæg...

Man kan også nøjes med at bare sætte [QUOTE] ind i starten af ens citat og så sætter man dette[/QUOTE] ind i slutningen af citatet....

Der er kun en skråstreg til forskel på de to.....

Hvis man gør det på denne måde...ja så kan man ikke i citatet se hvem der har lavet det...som man kan hvis man gør det på den første måde....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat